Trueskill
Najlepsza sieć serwerów

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 28-03-20 01:08:43

Martynaaa
Administrator
Skąd: Pomorskie Gdańsk
Dołączył: 27-03-20
Liczba postów: 48
Windows 7Firefox 74.0

Regulamin serwera Jailbreak

Zasady na serwerze

1. Grając na naszym serwerze akceptujesz regulamin.
2. Zabronione jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do opiekuna bądź admina. 
3. Zabronione jest reklamowanie innych serwerów głosowych oraz serwerów CS 1.6 jak i posiadanie tagów z nimi związanymi.
4. Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy.
5. Wszelkie sprawy do administracji zgłaszamy na u@
6. Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. (Posiadanie tego samego nicku lub podawanie się za tą osobę)
7. Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT (wyjątkiem jest sytuacja gdy pozostaje jedna osoba niezbuntowana)
8. Nieżywi mają zakaz podpowiadania żywym.
9. Zakaz celowego podkładania się (zabijania się lub umożliwianie łatwego zabicia), gdzie ktoś oprócz zabójcy może mieć z tego korzyści
10. Gdy CT widzi więźnia bijącego ucieczkę ma prawo go zabić. Bicie ucieczki też jest uznawane jako próba buntu.
11. Strzał ostrzegawczy (karniak) ~ 1-2 strzały w ciało więźnia. Nie może on być wymierzony w głowe oraz z broni takich jak: snajperka, shotgun, deagle
12. Zakaz blokowania (przeszkadzanie przez podchodzenie gdy nie ma włączonej przenikalności) gracza, który jest w trakcie pojedynku lub jest zabawa, dotyczy to tylko osób, które nie biorą czynnego udziału w zabawie/pojedynku.
13. Zakaz przebywania na spect gdy serwer jest pełny. Administracja zastrzega sobie prawo do wyrzucenia osoby ze specta jeżeli będzie wymagała tego sytuacja.
14. Zakaz oszukiwania na zabawach prowadzonych na mapie.
15. Zakaz zagłuszania strzelając z broni.
16. Gracz może zrobić głosowanie za wyrzuceniem strażnika tylko wtedy, gdy osoba ta gra niezgodnie z regulaminem, prowadzi monotonnie lub jej gra przeszkadza większości więźniów.
17. Zabronione jest używanie pojazdów na zabawach (oprócz FreeDay'a).
18. Zakaz zawierania sojuszy bezkolorowych na zabawach dla więźniów.

Zasada zachowania na serwerze

1. Zabronione jest udostępnianie danych osobowych osoby, która nie wyraziła na to zgody
2. Zakazane jest obrażanie graczy i nadmierne używanie wulgaryzmów na serwerze. Dotyczy to również zamieszczania na czacie obraźliwych cytatów/bindów.
3. Zakazane jest prowokowanie do wszelkich kłótni i sporów.
4. Bez pozwolenia administracji, puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.
5. Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom. (nie dotyczy rywalizacji między więźniami, patrz pkt. (3 punkt
6. Zakazane jest nadużywanie mikrofonu oraz spamowanie na chacie.
7. Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, wulgarnych oraz prowokacyjnych.
8. Mikrofonu używać mogą tylko osoby, które przeszły pełną mutacje lub te, które uzyskały zgodę administracji.
9. Zabronione jest kłócenie się z administracją.

Zasady więźnia

1. Więzień w każdym momencie ma prawo do zbuntowania się jednak musi liczyć się z szansą zginięcia.
2. Wiezień ma obowiązek słuchać się osoby prowadzącej lub osoby wyznaczonej przez niego.
3. Wiezień ma obowiązek wykonywać dane polecenia.
4. Podczas przeszukiwania więźnia, więzień zobowiązany jest do bycia w totalnym bezruchu w przeciwnym wypadku może zostać zabity.
5. Jeżeli wiezień odłączy się od grupy, ucieknie bądź będzie się chował przed klawiszami musi liczyć się z tym iż może zostać to uznane za bunt.
6. Zbyt bliskie podchodzenie do Klawisza może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co wiezień może zostać zabity.
7. Gdy jakikolwiek CT zostanie zabity poprzez bunt (z rąk TT) pozostała reszta więźniów zobowiązana jest natychmiastowo ustawić się w pozycji buntu.
8. Przy zmianie prowadzącego znikają wszystkie obowiązujące nakazy i zakazy a więźniowie maja bezruch.
9. Prowadzący ma prawo wydania dowolnego polecenia, które jest zgodne z regulaminem, w tym bezruch, totalny bezruch oraz pozycję buntu.

Bezruch ~ Stanie w miejscu. Możliwe jest rozglądanie się, kucanie, skakanie w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.|
Totalny bezruch ~ Stanie w miejscu. Zakazane jest jakiekolwiek ruszanie się, kucanie itp w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.
Pozycja buntu ~ Totalny bezruch, na kucaka patrząc się maksymalnie w dół. Po nadaniu innego polecenia odwołuje ona wszystkie nakazy jak i zakazy

10.  Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus ~ są traktowane jako broń. Jeżeli jest zakaz posiadania broni, a strażnik przyłapie więźnia na posiadaniu GRANATU musi dać więźniowi szanse na wyrzucenie go w stronę INNĄ niż CT. Jeżeli strażnik da wcześniej czas na wyrzucenie broni, może zabić więźnia za posiadanie granatu.

12. Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej.
13. Jeżeli więzień wejdzie do GR GunRoom'a (a klawisz na to nie zezwolił) Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.
14. Osoby ożywione mają obowiązek dołączyć do grupy więźniów i od tego momentu obowiązują ich te same polecenia. (Podczas dołączania, nie mają prawa się buntować oraz posiadać broni)
15. Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do pozostałych za zgodą prowadzącego. Jeżeli uciekła więcej niż jedna osoba, prowadzący chcąc dać jej szansę na powrót powinien wyznaczyć okres czasu w którym wszyscy uciekinierzy mają szansę dołączyć
16. Więzień ma zakaz podnoszenia broni oraz zmuszony jest do jej wyrzucenia gdy rozkaże tego klawisz, w innym przypadku zostanie zabity.
17. Freekille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez u@ lub FORUM!

W powodzie należy wyjaśnić, dlaczego to był freekill, możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

18. Wszystkie polecenia wykonujemy jak najszybszą drogą. (nie ociągamy się)
19. Jeżeli zostanie co najwyżej jeden niezbuntowany więzień, pozostali mają 40 sekund na bunt. Jeżeli gracz przed tym miał status zbuntowanego należy mu się dodatkowe 20 sekund na dokończenie buntu.
20. Więźniowie mają zakaz zbuntowania się za pomocą broni wyrzuconej przez przerzuconego strażnika, gracz może zostać za to ukarany slayem/wyrzuceniem/banem.
21. Więzień ma prawo zaatakować strażnika tylko wtedy jeżeli ten jest w jego zasięgu. Podejście, podskoczenie do CT i uderzenie go jest uznawane jako próba buntu.

Zasady klawisza (strażnika)

1. Klawisze mają obowiązek posiadać sprawny i działający mikrofon.
2. W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie. Osoba bez mutacji ma obowiązek też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.
3. Klawisze mają obowiązek wydać polecenia przed upływem pierwszych 60 sekund gry w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay.
4. Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz bezcelowego biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania.
5. Klawisz ma zakaz zabijana bądź obijania więźnia bez powodu.
6. Klawisz nie powinien prowokować więźniów np. poprzez za bliskie podchodzenie, wiezień ma prawo wtedy zaatakować, zabicie więźnia wiąże się z FreeKillem.
7. CT ma zakaz kłamania i żartowania z więźniów które skutkowałoby ich śmiercią.
8. Klawisz ma zakaz dawania broni więźniowi (Nie tyczy się to w przypadku zabaw gdzie może być to potrzebne)
9. Klawisze mają zakaz kampienia w GR (Gun Roomie) chyba, że wymaga tego zabawa lub więźniowie się buntują.
10. Klawisze mają zakaz wydawania poleceń, bez wcześniejszego wyznaczenia przez osobę prowadzącą.
11. Każdy Klawisz jest odpowiedzialny za swój czyn, nie można stosować odpowiedzialności grupowej.
12. Na jednego Klawisza przypada 5 więźniów.
13. Zakaz celowego przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę! Karane slayem/wyrzuceniem/banem.
14. W przypadku, gdy więzień zgłosił freekill, strażnik który zabił gracza ma obowiązek wyjaśnić dlaczego ten został zabity. NIE WOLNO ODRZUCAĆ BEZ WYJAŚNIENIA. Gdyby się okazało, że więzień został zabity bez powodu - należy go ożywić. Jeżeli fk gracza w najbliższym czasie nie zostanie rozpatrzone gracz ten zostanie ożywiony.

Jeżeli jest Admin - jest on jako sędzia, również może ożywić gracza. Jeżeli Admina nie ma, trzeba się dogadać między sobą.

15. W przypadku gdy CT nie jest w stanie opanować więźniów, którzy cały czas się buntują, administracja ma prawo przenieść takie osoby z CT do TT.
16. Strażnik ma obowiązek użycia strzału ostrzegawczego(karniaka) w przypadku gdy więzień nie wykonuje poprawnie polecenia. Jeżeli więzień dalej nie wykonuje polecenia lub łamie zakaz strażnik może go zabić. Punkt dotyczy tylko sytuacji gdy więźniowie znajdują się w celach.
17. Tak zwane "granie pod kill" tzn. Zabijanie więźniów dla statystyk lub wydawanie poleceń typu "Kto chce zginąć niech..." jest ZAKAZANE. W przeciwnym przypadku taki gracz może zostać wyrzucony lub zbanowany. Jeżeli więzień chce zginąć powinien wpisać w konsole kill lub poprosić strażnika o zabicie go.

Zasady prowadzącego

1. Pierwszeństwo w prowadzeniu mają osoby, które przeszły mutacje.
2. Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie zanim otworzy cele.
3. Prowadzący musi dać więźniom czas na wykonanie polecenia, tyle, aby było to wykonalne przez każdego niezbuntowanego więźnia. Prowadzący musi odliczać.

Zakazy obowiązują od razu po wypowiedzeniu ich przez prowadzącego, jeżeli wiezień łamie zakaz w chwili wypowiedzenia, prowadzący powinien dać mu odpowiednią ilość czasu na reakcje (zazwyczaj 3s. wystarcza) (jeżeli więzień przedłuża - zabić).

Przykład: Prowadzący mówi: Zakaz kucania. Wiezień jest na kucaka - powinien wstać. Więzień - złamał zakaz dopiero po wypowiedzeniu? Więzień ginie.
4. Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią.
Wydanie sprzecznego polecenia odwołuje zakaz/nakaz z nim związany.
Zakaz wydawania sprzecznych poleceń typu: Totalny bezruch. Robicie krok przed cele.

5. W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia.
Jeżeli jakiś CT zginie, prowadzący ma zakaz włączania jakiejkolwiek zabawy.

6. Prowadzący ma zakaz faworyzowania jakiegoś gracza, każdy ma równe prawa.
7. Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiałe dla pozostałych graczy. (prowadzący musi mówić powoli i wyraźnie)

7. Prowadzący podczas zabawy "Wskaż kolegę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko dwóch osób w czasie trwania rundy.
8. Zakazy można odwołać poprzez wydanie sprzecznego polecenia, nakazy (bez dodania frazy "do odwołania") obowiązują tylko do następnego polecenia ruchu

Przykład zakazu: Zakaz Skakania.
Przykład nakazu: Nakaz kucania.

9. Bezruch jak i totalny bezruch odwołuje się poprzez wydanie innego polecenia ruchu
10. Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień o to poprosi. Gdy prowadzący powtarza polecenia powtarza to dla każdego, a nie dla tej konkretnej osoby. Zabicie graczy, gdy jest prośba o powtórzenie wiążę się z FK. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz)
11. Zakaz boksu w celi.
12. Jeżeli prowadzący pozwala zbuntowanemu więźniowi wrócić, nie ma prawa zmienić zdania, chyba, że więzień się dalej buntuje lub ma broń.
13. Gdy więźniowie się zbuntują, prowadzący ma ZAKAZ dawania boxa osobom zbuntowanym/buntującym się.
14. Prowadzący ma OBOWIĄZEK wyprowadzić przed cele jak największą ilość osób. (CT jest zobowiązane do stosowania strzałów ostrzegawczych na więźniach, którzy starają się wykonać poprawnie polecenia, ale mogą zabijać za zakazy)
15. Prowadzący ma zakaz zmienienia poleceń w powtórzeniu, jeżeli tak się stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO.
16. Prowadzący nie może dać więcej niż 3 zakazy.
17. Prowadzący podczas jednej mapy może dać maksymalnie 4 zabawy z listy /zabawy.
18. Między zabawami z /zabawy musi być przynajmniej 1 dzień normalnego prowadzenia.
19. Prowadzący ma zakaz robienia zabaw, które wymuszają użycie innych komend (przykładowo Pierwsza Reakcja napisz na say'u: rtv). Nie dotyczy to komendy !hats
20. W zabawach Quiz , Mam Talent i Sąd może brać udział maksymalnie 8 ostatnich więźniów.
21. Prowadzący ma obowiązek przygotować pytania do quizu tak, aby nie przedłużać rundy do samego jej końca.
22. Prowadzący może dać pozycje buntu w celi tylko i wyłącznie, jeżeli strażnik zginie z rąk więźnia.
23. Prowadzący ma obowiązek uleczyć więźniów przed zabawą, w której ważne jest życie gracza.

Zasady życzeń

1. Ostatni więzień ma prawo do życzenia pod warunkiem, że  prowadzący wyraził na to zgodę. (Odwołują mu się wtedy wszystkie polecenia)
2. Życzenia które będą wymagały użycia cmd przeznaczonych dla admina nie będą spełniane.
3. Życzenie musi być możliwe do wykonania.
4. Życzeniem nie może być większa ilość życzeń.
5. Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego gracza.
6. Klawisze nie mogą zabić się podczas życzenia. (zabicie wiąże się z przerzuceniem do TT z brakiem możliwości udziału w zabawie)
7. Więzień ma zakaz celowego przedłużania życzenia ~ np. poprzez bieganie po mapie, rozmawianie z graczami.
8. Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie ~ życzenie zostaje anulowane. (Admin musi zabić owego więźnia. W przypadku braku admina na serwerze CT MUSZĄ wpisać killa)
9. Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 30 sekund w przeciwnym wypadku klawisz może zabić więźnia.
10. Życzenie musi być możliwe do wykonania w dzień życzenia lub następny możliwy dzień. (Życzenie nie przechodzi na następną mapę)
11. Ostatni więzień ma prawo wybrać (napisać/powiedzieć) życzenie z poza menu życzeń.
12. W przypadku gdy nie ma prowadzącego (przykładowo jest Killday), a więzień korzysta z niestandardowego życzenia (pisze lub mówi) - przynajmniej połowa strażników muszą wyrazić na to zgodę.
13. Jeżeli CT nie odpowie na niestandardowe życzenie więźnia, jest to traktowane jako brak zgody
14. Jeżeli więzień powie, że wygra w pojedynku nie określając liczy osób z iloma ma wygrać, zobowiązany jest on do pokonania wszystkich CT
15. Więzień, który wybrał bezruch jako życzenie ma 1 minutę na odnalezienie i zabicie strażników.Po upływie tego czasu strażnicy mogą wpisać killa.
16.  Jeżeli więzień na życzeniu wybrał lub wygrał FreeDay to prowadzący ma prawo pozwolić na dołączenie do reszty graczy w następnej rundzie.
Jeżeli jest kilka osób z FreeDay'em(z życzenia) to wszystkie muszą wyrazić chęć powrotu. W przeciwnym wypadku prowadzący nie ma prawa zabrać FD tylko jednej osobie.
(W przypadku gdy gracz dostał FD jako kontrabande, prowadzący nie musi pozwolić na powrót, nawet jeżeli osoba z FD z życzenia może to zrobić)
17. Przy wyborze życzeń obowiązuje tzw. Kolejka życzeń.
Przykład: Jeżeli więzień w poniedziałek wygrał zabawę na środę, to we wtorek inny więzień nie może wziąć duszka/FD/zabawę na ten sam dzień co poprzednia osoba. W przypadku gdy osoba wybierze FD lub duszka i uniemożliwi wykonanie wcześniejszego życzenia, administrator lub strażnik może zabić taką osobę i oddać jej życzenie w następnym możliwym dniu. Punkt tyczy się również FD/duszka z kontrabandy.

Zasady Freeday'a

1. FreeDay jest w każdą niedzielę lub gdy wiezień wybierze go jako życzenie.
2. Wiezień podczas FreeDay może robić to na co ma ochotę (przestrzegając regulamin).
3. Prowadzący podczas FreeDay nie może wydawać poleceń.
4. Ostatni gracz na FreeDay nie ma życzenia.
5. Na freeday'u nie da się zabijać strażników ani więźniów, został stworzony do obejrzenia mapy oraz porozmawiania z więźniami.

Admin ma OBOWIĄZEK

1. Utrzymać i odpowiadać za porządek na serwerze
2. Zwracać uwagę/banować osoby łamiące regulamin
3. Dawać jako członek administracji przykład innym graczom
4. Sprawdzać każdego zgłoszonego lub podejrzanego gracza
5. Sprawdzać czy zgłoszony tag gracza nie łamie regulaminu
6. Aktywnie udzielać się na forum jak i na serwerze
7. Admin podlega regulaminowi za jego nieprzestrzeganie grozi utrata posady
8. Admin  ma zakaz wymierzania kary innemu adminowi/guardowi. Jeżeli dany członek administracji nadużywa bądź nie przestrzega regulaminu niezwłocznie ma zostać to zgłoszone opiekunowi, który indywidualnie wymierzy karę.
9. Admin może używać @@ tylko w celach informacyjnych.
10. Admin mogą wymierzać kary stosowne do zaistniałej sytuacji.
11.Admin ma prawo dać mapę ,która nie jest dostępna w mapcycle uprzednio robiąc głosowanie dla graczy.(Na tzw. "Mapie eventowej" Admin ma prawo użyć slay/kick/ban na osobie utrudniającej rozgrywkę).
12.  Członek administracji jest zobowiązany do gry jako strażnik jeżeli nie ma chętnych na gre w tej drużynie.

FREEKILL

1. FreeKill jest zakazany. W przypadku bezpodstawnego zabicia:
- Więzień powinien napisać do obecnego admina na u@
- Jeżeli admina nie ma na serwerze proszę udać się na forum
Uwaga: Boks, zabawy są elementem rywalizacji.

2. Popełnienie FK
CT który popełnił fk ma obowiązek ożywienia tej osoby
Jeżeli nie ma możliwości ożywienia - CT który popełnił FK ma obowiązek dać FD(lub zabawę dla T), chyba ze wiezień nie chce
Jeżeli nie ma możliwości wykonania powyższych czynności - CT ma obowiązek wpisać killa w następny dzień

3. Popełnienie mass FK
W następny dzień osoba która popełniła fk ma obowiązek dać zabawę dla TT
Jeżeli nie ma możliwości dania zabawy - osoba przechodzi do TT, nie uczestniczy w zabawie po przejściu oraz ma zakaz wchodzenia do CT do końca trwania mapy


Aby się ze mną skontaktować napisz do mnie na:
email: martyna123xc@wp.pl
GG: 70663289
Steam: Martynaaa

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
rainrp - shrpik - dojczland - testowetestowe - masovia-stowarzyszenie